недеља, 19. јул 2015.

Hot day!

Danasnji dan bio je, ja mislim, najtopliji do sada. Ziva u sobnom termometru nije se spustala ispod 30-og podeljka, a mogu misliti koliko je tek napolju stepeni bilo. Ni onaj ventilator u mojoj sobi nije uspeo da rashladi prostoriju, ali hvala onom vocu i hladnim sokovima sto su pomogli da ne dehidriramo. :) Kako se vi rashladjujete? :D



Ali ako ostavimo vrucinu po strani, dan i nije bio tako los. Najpre sam se opustila uz dobru muziku, pocela sa citanjem nove knjige, jela lubenicu koja je bila sladja nego ikada :D, a kada je vec palo vece odigrala i partiju badmintona sa sestrom i da, bez komaraca ni ovo vece nije moglo proci.
Ne znam stvarno sta bih drugo dodala, izgubila sam inspiraciju za pisanjem, ali evo par slika snimljenih tokom nedelje. :)

Knjiga iz Blic zena za 200 dinara se prilicno isplati, pocela sam sa citanjem i nije tako losa :)






Moj pas Snoopy :)


Novi prsten :)


So, today's day was the hotest day this year, I think. In the house was +30 all day. But all in all, this day was pretty good. First I was enjoy in loud music, then start to read a new book, eat very tastey wotermelon and when sun set I played one round of badminton with sister. That's it, I don't know what anathor to say, have a nice evening! :)







Нема коментара:

Постави коментар

Flickr Images